آیا تنظیم دقیق مطالب بر برنامه بعدی بازاریابی شما تأثیر می گذارد؟
در دهه گذشته پرچم های قرمز زیادی وجود داشته است که نشان می دهد برای گشت زنی در جهان گسترده ای که در اینترنت ما وجود دارد ، به تنظیم مقررات بیشتری نیاز داریم.

کودکانی که محتوای نامناسب را تماشا می کنند.
استفاده غیرقانونی از شبکه های اجتماعی.
جنبش های ی و اجتماعی تحت تأثیر محتوای جعلی.
مجرمان از ویدیو و صدا به عنوان بستری برای گسترش آسیب های خود استفاده می کنند.
بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، مانند فیس بوک و یوتیوب ، ادعا کرده اند که برای بهبود ایمنی و کیفیت تغییراتی ایجاد کرده اند - اما اثرات ماندگار آن هنوز مشخص نیست.

نام های بزرگی مانند مارک زاکربرگ خواستار تنظیم بیشتر محتوای آنلاین برای مقابله با پیام رسانی های مضر و نادرست شده اند. در کنفرانس امنیتی مونیخ در سال جاری ، وی اظهار داشت که اداره بهتر اینترنت به نفع همه خواهد بود و هنوز هم نمی دانیم که این مقررات ممکن است چگونه باشد.

امروز ، ما می خواهیم در مورد امکان واقعی تنظیم محتوا در آینده ، و همچنین تغییرات آینده که ممکن است در نحوه پلیس و ارزیابی محتوای ما تأثیر بگذارد ، صحبت کنیم.

چه مقرراتی بر فضای ایجاد محتوا ، تبلیغات ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی عمومی همانطور که می شناسیم تأثیرگذار خواهد بود؟

بیا بحث کنیم:

1. این یک مشکل جهانی است ، توجه جهانی را به خود جلب می کند
بیایید با این واقعیت شروع کنیم که استفاده از اینترنت (و مقررات) مشکلی نیست که در برخی از کشورها - یا مارک های خاص بومی سازی شده باشد. میلیون ها میلیون نفر می توانند از هر کجا که زندگی می کنند و یا سفر می کنند به وب جهانی دسترسی پیدا کنند و این یک آگاهی جهانی را به همراه دارد که بسیاری از مسائل ی و اجتماعی از آن برخوردار نیستند.

مکالمات در مقیاس جهانی درباره مسئله تنظیم اینترنت دولت در حال انجام است. کمیسیون اروپا صریحاً اظهار داشته است که اینترنت می تواند آسیب بالقوه ای وارد کند و می تواند برای فعالیت های جنایی و همچنین اخلال در امور ی سو استفاده شود. آنها ادعا می کنند که اتحادیه اروپا بر "نیاز به اقدامات فوری و راه حل های مشخص" در رابطه با اینترنت و مقررات مبتنی بر محتوا تأکید می کند.

به همین ترتیب ، ایالات متحده تلاش کرده است تا همه ارتباطات الکترونیکی را از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال بیشتر تنظیم کند. بین ثابت ماندن با اصل آزادی بیان ، یعنی اینکه کشور حداقل مقررات مربوط به محتوا را دارد ، اما برخی از مقررات مربوط به استفاده عمومی از اینترنت ، نبرد مداومی درگرفته است.

در سراسر جهان ، از چین گرفته تا هند ، مکزیک یا هرجای دیگر ، دولت ها همه این س theال را می پرسند: برای محافظت از شهروندان و دولت چه باید بکنیم ، و مرزهای قانونی ما کجاست؟

2. بزرگترین ترس در مورد اینترنت نامنظم
هنگام بحث در مورد مقررات اینترنتی ، ما فقط در مورد ترس از اخبار جعلی یا نفرت از محتوای تکراری و غیر اطلاعاتی صحبت نمی کنیم - مقامات در سطح بسیار بالاتری فکر می کنند.

اتحادیه اروپا مقاله ای با عنوان "محتوای غیرقانونی و مضر در اینترنت" منتشر کرد که در آن جزئیات برخی از بزرگترین نگرانیهای مشترک دولتها در مورد اینترنت نامنظم ذکر شده است:

موارد امنیت ملی ، از جمله فعالیت های تروریستی
محافظت از خردسالان در برابر خشونت ، بازاریابی محتوای مضر و وگرافی
نفرت نژادی یا تبعیض
امنیت اقتصادی به دلیل تقلب و ی دریایی
امنیت اطلاعات و هک کردن
محافظت از حریم خصوصی و داده های شخصی
محافظت از شهرت در برابر افترا یا فعالیت غیرقانونی
توزیع و نظارت بر مالکیت معنوی

نگرانی در مورد مقررات دولت را می توان در همه جا مشاهده کرد ، از مادران دارای فرزند خردسال گرفته تا مقامات عالی رتبه دولتی که از امنیت کشورهای خود می ترسند. در نتیجه ، تلاش های نظارتی در رابطه با انواع مختلف رسانه ها گفتگویی است که هرکسی می تواند انجام دهد.

وقتی صحبت از مارک هایی می شود که تحت تأثیر مقررات دقیق محتوا قرار بگیرند ، همه و همه تحت تأثیر قرار می گیرند. با این حال ، پیش بینی می کنیم تأثیر قابل توجهی بر وبلاگ نویسان ، خبرگزاری ها و سازمان های بهداشتی داشته باشد.

صحبت از مارک های سلامتی است ، شما می توانید در مورد تنظیم محتوای سنگین در مورد پزشکی جامع گام بردارید. گوگل و سایر سیستم عامل ها مراقب نظارت بر محتوایی هستند که ادعاهای جسورانه ای مانند "CBD سرطان را درمان می کند" یا "روغنهای اساسی ویروس کرونا را درمان می کنند".

عباراتی از این قبیل شما را با مشکل جدی روبرو خواهد کرد - اما آیا مقرراتی از این قبیل همچنان ادامه خواهد یافت تا مارک های بیشتری از صنایع مختلف را در بر بگیرد؟

3. یک فشار برای محافظت از کودکان آینده وجود دارد
از آنجا که تقریباً هر شهروند آمریکایی ، اروپایی و آسیایی از قبل در اینترنت است ، امروزه عمده رشد اینترنت از کشورهای در حال توسعه است. در این مکان ها تخمین زده می شود که از هر دو کاربر اینترنت یک نفر کودک باشد.

فقط کشورهای در حال توسعه نیستند که هستنداگرچه با استفاده از اینترنت کودکان و مواجهه با محتوای مضر روبرو هستند.

استراتژی و برنامه بازاریابی چیست؟

ده مؤلفه اصلی یک برنامه بازاریابی

آیا تنظیم دقیق مطالب بر برنامه بعدی بازاریابی شما تأثیر می گذارد؟ | سری دوم

آیا تنظیم دقیق مطالب بر برنامه بعدی بازاریابی شما تأثیر می گذارد؟ | سری اول

پنج ایده برای ایجاد یک برنامه بازاریابی

، ,های ,اینترنت ,محتوای ,مقررات ,تنظیم ,در مورد ,می کنند ,است در ,، از ,است ،

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


خدمات مشاوره مهندسی- اموزش و انجام پروژه فلوئنت فرترن متلب فارس کیدذ منبع موزیک های ایرانی و خارجی downloadfilmirani5 Danielle simin.m سیستم عامل های گنو sepfath7 ترس از عاشقي شهر خوبان minoospc